Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Ego-boost :)

Av Johanna - 16 augusti 2012 07:55

Ni vet såna dagar när man själv känner att man ser ut som om andra världskriget sitter fast i fejset och man känner sig fet och äcklig??!!

En sån dag hade jag i förrgår och den fortsatte lite in på gårdagen. Jag fick tom roliga veckan o kände mig ännu värre :/
Så träningen igår skulle bli promenad med Ana :)
Hon är bra för självförtroendet hon pratade i nästan en mil om hur duktig jag är och hur vacker jag är och att när jag ska ha barn så kommer jag få så fina barn för mina drag är så vackra... Oj oj oj ja så är det kanske?? Eller? Jag vet ju om att Ana säger ju inte så om hon inte verkligen menar det... Så med lite bättre självförtroende så tar jag mig till en man i sina bästa år och när jag står i köket o häller i mig vatten berättar han fint för mig att det syns att jag gått ner :D
Generad till tusen så tackar o bockar jag :)

Såna här dagar behövs ibland en dag när man bara får höra possitiva grejor om sig själv... Det är därför också som jag fortfarande har kvar kontakten med VC som ringer lite då och då och frågar hur det går med rökningen och hur det går med vikten också berättar hon hur grym jag är :)

En ego-boost behöver alla ibland om man får det av nära och kära eller från VC så behövs dom!! Hitta någon som kan ge dig det. Det behövs inte så ofta men ibland är det skönt :)
Jag fick mycket mer motivation efter gårdagen och känner mig peppad att fortsätta jobba med min vikt :)

Du är snygg, het, vacker och du är bra precis som du är ;)

 
 
ana

ana

17 augusti 2012 18:51

Vad glad jag blir att höra att du fick lite bättr självförtroende den dagen och jag önskar att du hade det varge dag för du är en underbar och vacker tjej med en kämparglöd som heter duga <3

keep it up hun >3

http://minus83kg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 april 2015 23:32

Har varit mindre duktig i över ett år nu och det syns :/ Började röka och gå upp i vikt!! Jag började i en dietistgrupp på vårdcentralen i Februari i år, där är bara folk som vet vad man går igenom!!! Började skriva ner allt jag åt i en vecka... ...

Av Johanna - 29 augusti 2013 18:20

Idag bestämde jag mig för att ta mig in till stan o shoppa på rean då jag i morse kollade vågen och jag tyckte att det kändes jäkligt bra :) Gick bra ända tills jag klev in på Triumf och skulle prova BH :/ Tittade i spegeln och såg alla skavanker...

Av Johanna - 27 augusti 2013 10:56

Idag är det 27 dagar sedan jag slutade röka... Igen... Det går ganska bra. Dock i lördags var jag onykter o blev röksugen o rökte tre cigaretter och igår mådde jag dåligt och rökte en :/ Inte särskillt nöjd men gjort är gjort... Ska börja ta champi...

Av Johanna - 1 augusti 2013 21:17

Jag har sedan valborg varit rökare igen... Inte särskillt nöjd med det men det är ju tyvärr sanningen :/ Jag var inte tillräckligt stark för att klara mig igenom den svåra perioden. Men nu tänkte jag att jag skulle prova på ett nytt försök, ett f...

Av Johanna - 27 april 2013 13:08

Nu har det varit en väldigt tuff period!!! I två-tre veckors tid har jag rökt minst två cigaretter varje dag... Jag vill inte men jag har inte kunnat låta bli :/ Jag ringde vårdcentralen och jag får utskrivet nya champix för att få lite hjälp på tra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards