Alla inlägg under november 2012

Av Johanna - 26 november 2012 20:07

Idag är det åtta månader sedan jag slutade röka :)
Förutom de två gånger som jag rökte på fyllan så har jag varit rökfri :P
Stolt är jag och jag tycker att jag klarat det ganska bra!!

Nu för tiden är jag inte röksugen längre, det är bara konstigt!!
Har ni nånsin kännt att man ibland saknar något fast man egentligen inte vill ha det?? Så är det nog för mig!!
Saknar ibland att vara rökare, det sociala, men jag vill absolut inte röka!!!
Förhoppningsvis försvinner denna känslan också :)

Det där med att sluta röka och gå ner i vikt går mindre bra!!
Jag lyckades skada min fot... Igen...
Jag hade bokat ett pass dagen efter jag skadade mig. Så det blev bara skit!!!
Nu är det återhämtning som är huvudingrediensen igen :/
Jag kan iaf gå... Så promenera fram och tillbaka till jobb funkar men det är just nu allt.
Ska ta några dagar till med lugn men sen e d fan dax!!!
Sedan första skadan (ca tre månader sen) har jag gått upp säkert 10 kilo, vilket är nästan allt jag gick ner i somras...
Vill inte vara så här stor!! Vill inte äta på detta vis!!! Jag saknar salladen och kyckling och soppor och allt annat som jag åt förut...
Varför äter man sånt man egentligen inte vill äta??
Dax att hitta motivationen igen!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards