Direktlänk till inlägg 16 januari 2013

Usch

Av Johanna - 16 januari 2013 13:50

Nu är det länge sen jag skrev igen :/
Jag tänkte berätta lite vad som hänt senaste tiden! Jag stukade foten i September och kunde inte röra mig på ett bra tag, kände efter drygt en månad att jag kunde börja träna ordentligt igen. Då stukade jag foten ... Igen :/
När jag då kom till sjukgymnasten ställde jag mig på vågen och såg till min stora fasa att jag gått upp NIO KILO :(

När jag idag var tillbaka hos sjukgymnasten tänkte jag att det var dags igen jag är nu under 100 igen :) jag har gått ner SJU KILO :D
Sjukt nöjd!!!

Tänkte även berätta om förra veckan... Jag var så jävla röksugen (ursäkta svordom) jag tuggade tuggummi som om livet berodde på det, gick promenader och massa annat och ingenting fungerade. Så det var bara att vänta ut och hålla sig från allt som hade med cigaretter att göra!!!
När jag kom över det kändes det väldigt bra!!

26e Mars är det ett år så firandet börjar närma sig :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 3 april 2015 23:32

Har varit mindre duktig i över ett år nu och det syns :/ Började röka och gå upp i vikt!! Jag började i en dietistgrupp på vårdcentralen i Februari i år, där är bara folk som vet vad man går igenom!!! Började skriva ner allt jag åt i en vecka... ...

Av Johanna - 29 augusti 2013 18:20

Idag bestämde jag mig för att ta mig in till stan o shoppa på rean då jag i morse kollade vågen och jag tyckte att det kändes jäkligt bra :) Gick bra ända tills jag klev in på Triumf och skulle prova BH :/ Tittade i spegeln och såg alla skavanker...

Av Johanna - 27 augusti 2013 10:56

Idag är det 27 dagar sedan jag slutade röka... Igen... Det går ganska bra. Dock i lördags var jag onykter o blev röksugen o rökte tre cigaretter och igår mådde jag dåligt och rökte en :/ Inte särskillt nöjd men gjort är gjort... Ska börja ta champi...

Av Johanna - 1 augusti 2013 21:17

Jag har sedan valborg varit rökare igen... Inte särskillt nöjd med det men det är ju tyvärr sanningen :/ Jag var inte tillräckligt stark för att klara mig igenom den svåra perioden. Men nu tänkte jag att jag skulle prova på ett nytt försök, ett f...

Av Johanna - 27 april 2013 13:08

Nu har det varit en väldigt tuff period!!! I två-tre veckors tid har jag rökt minst två cigaretter varje dag... Jag vill inte men jag har inte kunnat låta bli :/ Jag ringde vårdcentralen och jag får utskrivet nya champix för att få lite hjälp på tra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards