Alla inlägg under april 2013

Av Johanna - 27 april 2013 13:08

Nu har det varit en väldigt tuff period!!! I två-tre veckors tid har jag rökt minst två cigaretter varje dag... Jag vill inte men jag har inte kunnat låta bli :/
Jag ringde vårdcentralen och jag får utskrivet nya champix för att få lite hjälp på traven. Jag vill ju inte ens röka!!! Det luktar illa och det bara kostar en massa pengar!!!
Jag som hade så bra flyt... Jag hade slutat jag var inte ens sugen... Också händer det lite skit i ens liv också är man tillbaka i skiten igen!!!
Jag ska iväg idag och hämta tabletterna och hoppas på att dom funkar lika bra som förra gången :)
Så hitta styrkan igen och kämpa från början för sluta SKA jag!!!

Med vikten har det gått bättre men hade otur igen och stukade foten så jag har inte kunnat röra mig som jag vill men innan dess gick jag ner mellan 0,5-1 kilo i veckan... Denna veckan har jag inte vågat ställa mig på en våg än :/
Men nu är det dax att sätta igång med mer träning... Igen :)

Ha en fortsatt trevlig helg :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards