Alla inlägg den 3 april 2015

Av Johanna - 3 april 2015 23:32

Har varit mindre duktig i över ett år nu och det syns :/
Började röka och gå upp i vikt!!
Jag började i en dietistgrupp på vårdcentralen i Februari i år, där är bara folk som vet vad man går igenom!!!
Började skriva ner allt jag åt i en vecka... Mår illa bara av att titta på listan!!
Så jag har bestämt mig!
Jag började med champix den 29e Mars, ska gå på hypnos för rökavvänjning den 13e April och hoppas att det ska funka...
Men jag är livrädd för att gå upp i vikt!!!
Så... Började med Modifast den 1e April och ska hålla på i en månad.
Jag har just nu inte ont nånstans så träningen ska sätta igång... Igen...
Försökte tidigare i år med att träna fyra dagar i veckan, började sprina, men det resulterade i falsk ischias och ont fötterna. Så denna gången ska jag börja lugnt!!!
Morgonträning 2 ggr i veckan och simning 1-2 beroende på hur veckan blir...

Angående Modifasten... Det är fan inte lätt!!!!! Har bara hållt på i tre dagar och jag är sugen på ALLT!!!!!
Mat, godis, chips, ostbågar, bröd, sås............ Listan är lång!!!! Men jag har bestämt mig!! Jag hoppas verkligen att jag ska klara det!!!
Får fantastisk hjälp och stöd av vänner o familj, guld värt!!!!

Målen är lite delade...
Ska ha gått ner 15 kg till syrrans bröllop i Augusti och 25 till min födelsedag 2016 :)
Får se hur det går, men jag har iaf en plan :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards